Reklamace a vrácení zboží

V případě dodání zboží, se kterým nebudete spokojeni nebo se jednalo o nevhodnou koupi se na nás můžete obrátit telefonicky, mailem nebo nám zboží poslat na korespondenční adresu. Ze zákona na vrácení zboží máte 14 dnů od doručení.

Našim cílem je spokojený zákazník, tedy Vy a proto neváhejte se na nás obrátit s jakýmkoliv problémem a to i v případě, že jste lhůtu pro vrácení nestihli. Bude-li to jen trochu možné tak Vám vždy vyjdeme vstříc.

O vrácení zboží nás informujte před odesláním na mail - info@ponozkozrout.cz nebo telefonicky 724 391 957.

Jak zboží vrátit/reklamovat:

Nepoužité zboží vložte do obálky/krabičky a pošlete nám jej doporučeně na naší korespondenční adresu směr Praha (kontakt níže). V případě, že zvolíte jiný způsob dopravy např. obyčejný dopis, je možné, že zásilka se může ztratit a v tomto případě není možné reklamaci uplatnit, proto posílejte vždy způsobem, kdy máte garanci pojištění v případě ztráty zásilky.

Zboží můžete rovněž vrátit/reklamovat na naší provozovně na Praze 4 (kontakt níže).

Kde nebo kam zboží vrátit či reklamovat:

Osobně na prodejně nebo zasláním na adresu provozovny:

Ponožkožrout - Petr Novák

Hrdličkova 13

148 00 Praha 4

Zásilky zasílejte doporučeně, aby byla jistota, že dorazí a byly pojištěné proti ztrátě na adekvátní hodnotu zboží.

Co do zásilky přibalit?

V případě:

  • vrácení
    • zboží na vrácení
    • fakturu nebo dopis s údaji pro identifikaci
    • soupis jaké zboží vracíte
    • číslo bankovního spojení kam máme vrátit peníze
  • reklamace
    • zboží k reklamaci
    • fakturu nebo dopis s údaji pro identifikaci
    • soupis jaké zboží reklamujete a popis problému
    • v případě uznané reklamace informaci zda preferujete poslat nové zboží nebo vrátit peníze na bankovní účet (poté přidejte bankovní spojení) nebo vyměnit za jiné zboží

Neúplná zásilka nebo záměna velikosti/barvy?

Poslali jsme Vám špatnou velikost nebo barvu? Nebo jste Vy v objednávce udělali chybu a zboží přišlo jiné? Kontaktujte nás a společně to vyřešíme.


Máte málo informací ohledně vrácení/reklamace zboží? Kontaktujte nás a společně to vyřešíme.

Ponožkožrout.cz - Petr Novák (majitel)

Kategorie

Prodávané značky

Aktuality

  • 12.09 Doprava ZDARMA

    Do neděle 22.10. je doprava u objednávek nad 499,- ZDARMA

  • 08.03 CSX-WALK vyladěná trekovka

    Sháníte opravdu funkční ponožky? Vyzkoušejte naši novou CSX-WALK a uvidíte, že je to...

všechny aktuality...



Výhody nákupu u nás

  • Nákup bez registrace
  • Vrácení zboží do 14 dnů
  • Doručení ZDARMA od 1500 Kč
  • Dodání do 48 hod.

Novinky e-mailem

Informace o akcích, slevách...